ZThemes
Next
Well then o-o why don't you just say the f word 10,000 times -.-
+ Anonymous

the f word

ylissean-bride:

adeerchild:

This was somebody’s rant on the the TRT. I don’t usually post this stuff, but omg why/how do you have so much C$??? Like this isn’t to judge or be mean or anything, but I’ve never seen so more before, it took me by surprise

That equates to about $1580 irl, holy shit.

what the FUCK

ylissean-bride:

adeerchild:

This was somebody’s rant on the the TRT. I don’t usually post this stuff, but omg why/how do you have so much C$??? Like this isn’t to judge or be mean or anything, but I’ve never seen so more before, it took me by surprise

That equates to about $1580 irl, holy shit.

what the FUCK

omg how DARE you have an opinion when we all live in a hivemind of goddamn 11 year olds! You must agree with us! Wehhwehh! //no but seriously, mad respect for putting up with people's shit. You're rad.
+ Anonymous

That’s basically 90% of the outrage I’ve heard against my blog tbh. lol. thanks, anon!! <3

dude I seriously doubt the person on page 307 of the TTAY thread (if it's Sir that you're talking about) was hating on your blog, and he didn't use the word hate blog, that was just the nonplussed tumblr user. :)
+ Anonymous

I think the anon I got was talking more about the tumblr post that was quoted, as that’s what I was responding to

"hell I hate being called a “hate blog”" .. lol u might wanna change your url then. hahaha.
+ Anonymous

lol u might wanna try some critical thinking sometime hahaha.

I really like you, you're very fair and can be super sweet. I hope something good happens to you today, like you find a dollar or something ^^
+ Anonymous

awww, thank you sweety!

how do u feel about ppl hating on blogs like yours, like on page 307 of the TTAY thread
+ Anonymous

I think it’s just fucking hilarious. they can’t handle blogs that don’t continually act positive and actually hate on the things they like every now and then.

hell I hate being called a “hate blog” cuz I don’t actually hate the site. some aspects and users sure, but if I hated the site I wouldn’t fucking be on it.

heyyy I sent the second q but not the others im just confused as to why you're possibly more angry daily than I've ever been. ever. like actually though, is that a legitimate problem you have? b/c if so no hate, you should probably just keep others out of it...
+ Anonymous

hint: this is not my only blog

second hint: I use this blog to vent about stupid shit

third hint: if you don’t like what I post, leave.

ohhhh, so you *don't* hate CS? I see. ;)
+ Anonymous

you are literally the same person spamming my inbox with pathetic eleven-year-old attempts at hate. feel free to leave the premises (like you said you would in your very first message but apparently didn’t??? shrug)

are you even a real person? why are you so angry? lololol. try yoga
+ Anonymous

lmao what